دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: صدور جواز تاسیس صنعتی از 29 دی‌ماه جاری به خانه صنعت و معدن تفویض می‌شود.
کد خبر: ۸۱۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 16 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،فرهاد مرزی امروز  با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون پنج نفره در راستای حمایت از سرمایه‌گذاری در دادگستری استان، اظهار داشت: کمیسیون پنج نفره برای پیگیری مشکلات واحدهای حامی ثبت‌نام و یا شرکت‌هایی که به خانه صنعت معدن و تجارت درخواست داده‌اند، برگزار می‌شود.

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، حمایت از سرمایه‌گذاران، پیگیری مشکلات و مطالبات آن‌ها با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را از اهداف کمیسیون پنج نفره دانست و گفت: مشکلات واحدها را با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مطرح و بررسی می‌کنیم.

وی در بخش دیگر از سخنانش، اضافه کرد: در راستای اجرای اصل 44 مبنی بر کوچک‌سازی دولت و نیز تسریع در روند خدمات‌رسانی به مراجعین، از 29 دی‌ماه سال‌جاری تمامی امورات مربوط به صدور جواز تاسیس صنعتی به خانه صنعت و معدن تفویض می‌شود.

مرزی تصریح کرد: تفویض اختیارات مربوط به صدور جواز تاسیس به خانه صنعت و معدن استان مقدمه‌ای برای تسهیل در صدور مجوز است، به‌طوری که اگر هیچ کسری نباشد از سوی خانه صنعت و معدن یک روز مجوز صادر می‌شود.

وی، مشاوره مناسب به متقاضیان جواز، کمک برای انتخاب محل مناسب و خرید درست و به‌موقع، آموزش در مورد قوانین کار تامین اجتماعی و مالیاتی را به‌عنوان اهم اهداف تفویض صدور مجوز تاسیس صنعتی به خانه صنعت و معدن عنوان کرد و افزود: امیدواریم تحقق این مهم مقدمه‌ای برای واگذاری دیگر وظایف مرتبط با حوزه صنعت و معدن به این خانه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار