محفل شعر بزرگ "نگین سلیمانی" به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 16 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از ایسنا،مهناز فتاحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، امروز(۲۶ دی) در حاشیه برگزاری این مراسم ، هدف از برگزاری چنین ویژه برنامه هایی را زنده نگه داشتن نام و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: این نوع برنامه‌ها نقش مهمی در شناخت و تاثیرپذیری کودکان و نوجوانان از شخصیت و سبک زندگی حاج قاسم خواهد داشت.

فتاحی گفت: کودکان و نوجوانان باید با سرداران پرآوازه ای مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آشنا شوند تا امثال این بزرگمرد را سرمشق خود در زندگی قرار دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این برنامه بزرگ ادبی با حضور شاعران نام‌آشنای استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: در مجموع ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این محفل شعر ارسال شده بود که مراسم امروز با خوانش اثر ۲۰ نفر از صاحبان آثار برتر همراه بود.

به گزارش ایسنا، فتاحی موضوعات این برنامه ادبی را انتقام سخت، ما همه قاسم سلیمانی هستیم، حماسه سردار، نگین سلیمانی، علمدار کربلا و ...عنوان کرد و افزود:شرکت کنندگان در قالب‌های شعر و دل‌نوشته ادبی اثر ارسال کرده بودند.

پایان این نشست که با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه برگزار شد، با تقدیر از صاحبان آثار برتر همراه بود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار