محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک :
فرماندار سنقروکلیایی گفت: بر اساس قانون، نمایندگان در مجلس نماینده تمام ملت ایران هستند و باید در عملکرد خود نگاه ملی را جایگزین نگاه محلی کنند.
کد خبر: ۸۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 16 January 2020

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:توجه به نیازهای حوزه انتخابیه از وظایف نمایندگان مجلس است اما بر اساس قانون، نمایندگان در مجلس، نماینده تمام ملت ایران هستند و باید در عملکرد خود نگاه ملی را جایگزین نگاه محلی کنند.

وی با اشاره به قانونمندی،بی طرفی و انسجام ملی که شعار انتخابات امسال در گام دوم انقلاب است افزود:وظیفه داریم انتخاباتی سالم،پرشور و با مشارکتی حداکثری مردم در پای صندوق های رای برگزار کنیم لذا از زمان شروع فرآیند انتخابات تاکنون به درستی و در چهارچوب قانون انجام شده، دستورالعمل هایی در این راستا از زمان شروع انتخابات تا پایان رای گیری در شهرستان تهیه و ابلاغ گردیده و تدابیر لازم اتخاذ شده است.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی خاطر نشان کرد:جلسات متعددی به منظور آسیب شناسی دوره های انتخابات گذشته در فرمانداری با حضور هیئت نظارت تشکیل شد امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی بهتر از دوره های قبل در شهرستان باشیم.

معصومی زاده عنوان کرد: به منظور پیشگیری از تخلفات انتخاباتی جزو مربوط به حقوق و تکالیف نامزدهای انتخابات مجلس توسط ستاد انتخابات شهرستان تهیه و در اختیار کاندیداها قرار گرفته و امید است با مطالعه دقیق و عمل به آن انتخابات قانونمندی را در شهرستان اجرا کنیم.

معصومی زاده تاکید کرد: یکی از موضوعات چالش برانگیز در روند تبلیغات انتخاباتی طرح وعده های فراتر از قانون است که نشان میدهد چنین کاندیدایی شرایط لازم برای تصدی جایگاه نمایندگی مردم را ندارد.

وی گفت:کاندیداها وعده هایی که به اختلافات قومی و منطقه ای در شهرستان دامن میزند را مورد توجه قرار داده و از بیان چنین مسائلی خودداری نمایند.

معصومی زاده در ادامه با اشاره به برنامه ریزی شبکه های ضد انقلاب در انتخابات پیش رو تصریح کرد:برخی رسانه ها در صدد اجرای برنامه های خود به دنبال اجرای مصاحبه ها و اخذ گفتگوهایی از زبان کاندیداهای محترم هستند که به واسطه آن اهداف خود را محقق سازند لذا از نامزدهای محترم انتخابات انتظار میرود این برنامه ها و اهداف را مد نظر داشته باشند.

فرماندار شهرستان سنقرو کلیایی در پایان خطاب به کاندیداها بیان کرد: هر کدام از کاندیدا های محترم توانست رای و نظر مردم را نسبت به خود جلب کند برای ما هم قابل احترام است زیرا ما باور داریم که اراده مردم بایستی عملی و اجرایی شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار