«تورج اصلانی» کارگردان فیلم سینمایی «حمال طلا»، جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره بین‌المللی فیلم «چاتراپاتی شیواجی» هند را به جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی تقدیم کرد.
کد خبر: ۸۱۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 16 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،فیلم سینمایی حمال طلا(Gold runner) به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تورج اصلانی و به نویسندگی تورج اصلانی و «هادی نادی» در جدیدترین و سومین اکران بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای جمهوری اسلامی ایران در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم چاتراپاتی شیواجی در کشور هندوستان روی پرده رفت.

در این جشنواره جایزه بهترین فیلمنامه به تورج اصلانی و هادی نادی اهدا شد که اصلانی با تاسف و تالم فراوان این جایزه را به کاپیتان «ولادیمیر گاپوننکو» خلبان اوکراینی پرواز شماره ps۷۵۲ و ۱۷۶ جان‌باخته این هواپیما اعم از نخبگان برجسته دانشگاه‌های ایران و دیگر ملیت‌های جهان تقدیم کرد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه تهران را به مقصد کی یف پایتخت اوکراین ترک کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سرنگون شد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح روز شنبه ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار