فاطمه کندوله در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه از ممنوعیت و برخورد با انتشار تصاویر خانم ها بدون پوشش اسلامی توسط آرایشگاه های زنانه در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 16 January 2020

فاطمه کندوله در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به انتشار تصویر مشتریان خانم در صفحات اجتماعی آرایشگاه ها با هدف تبلیغات و جذب مشتری گفت: طبق دستور معاونت دادگستری و پیشگیری از وقوع جرم، اداره اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کرمانشاه هرگونه تبلیغات و گذاشتن تصویر مشتری برای تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی صد درصد غیرقانونی بوده و توسط سازمان های مربوطه برخورد قانونی می شود.

وی تصریح کرد: ضوابط نام برده توسط سامانه اتحادیه و تلگرام به تمامی آرایشگران ابلاغ و کلاس هایی برای توجیح هرچه بیشتر ان ها در اتاق اصناف برگزار شد؛و تمامی اعضای اتحادیه از این قانون آگاه بوده و درصورت نقض قانون دادستانی با آن ها برخورد خواهد کرد.

کندوله تاکید کرد: انتشار تصویر فرد زنده حتی در صورت مشخص نبودن صورت فرد ممنوع بوده و آرایشگران فقط باید از کله مانکن برای تبلیغات خود استفاده کنند.

رئیس اتحادیه آرایشگاه های زنانه کرمانشاه در پایان با اشاره به امضای فرم رعایت ضوابط قبل از دریافت پروانه کسب توسط آرایشگران خاطر نشان کرد: تمامی ارایشگران زنانه باید به فعالیت های تبلیغاتی خلاف شئونات اسلامی خود در فضای مجازی خاتمه داده یا روند فعالیتی خود را تغییر دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار