با هماهنگی دستگاه قضایی، همراهی نیروی انتظامی شهرستان و نیروهای یگان حفاظت طی عملیاتی مشترک ۳ نفر را در این رابطه دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۱۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 15 January 2020

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از دستگیری ۳ نفر در شهرستان رامسر خبر داد.

محمد رضا کردان صبح امروز در جمع خبرنگاران با توجه به فرهنگ سازی و آگاه سازی در خصوص جلب مشارکت‌های اجتماعی، پیگیری اخبار و گزارشات واصله مردمی به جهت جلوگیری از هر گونه تجاوز به مواریث تاریخی و فرهنگی اظهار کرد: روز گذشته گروهی از افراد در منطقه کتالم شهرستان رامسر اقدام به حفاری غیر مجاز کردند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی، همراهی نیروی انتظامی شهرستان و نیروهای یگان حفاظت طی عملیاتی مشترک ۳ نفر را در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: در این عملیات ادوات حفاری، دستگاه موتور برق، دستگاه هلتی و دستگاه آبکش کشف و ضبط شده است.

کردان با اشاره به اهمیت همراهی مردم در حفظ و حراست از عرصه‌های تاریخی و میراث فرهنگی کشور افزود: برنامه‌ریزی برگزاری جلسات مشارکت اجتماعی، با انجمن‌های میراث فرهنگی، مراکز آموزشی و پژوهشی، دهیاری‌ها و شوراها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و ائمه جماعت تا پایان سال برنامه‌ریزی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار