معاون فرمانداری کرمانشاه از تدارک بیش از ۶۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه برای انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
کد خبر: ۸۱۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 15 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازایسنا،علی قبادی امروز(۲۵ دی) در کمیته خودرویی ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با اشاره به افزایش تعداد شعب اخذ رای شهرستان در مقایسه با انتخابات گذشته، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات حدود ۱۵ شعبه اخذ رای به شعب اخذ رای شهرستان کرمانشاه اضافه خواهد شد.

قبادی اضافه کرد: تعداد شعب اخذ رای شهرستان کرمانشاه در انتخابات پیش رو به بیش از ۶۰۰ شعبه ثابت و سیار خواهد رسید که حدود ۴۶۰ شعبه آن به شهر کرمانشاه اختصاص خواهد داشت.

معاون عمرانی فرمانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به نیاز شهرستان کرمانشاه به بیش از ۱۱۰۰ خودرو برای برگزاری انتخابات، گفت: این تعداد در مقایسه با انتخابات گذشته به دلیل افزایش تعداد شعب اخذ رای افزایش پیدا کرده است.

وی ار نمایندگان ادارات و ارگان های مختلف شهرستان کرمانشاه خواست تا برای برگزاری انتخاباتی باشکوه پای کار بیایند و تمامی امکانات و ظرفیت های خود را به برگزاری انتخابات اختصاص دهند.

وی تاکید کرد: فرمانداری تنها مجری برگزاری انتخابات است، لذا باید همه نهادها و ارگان ها برای برگزاری خوب انتخابات به کمک بیایند.

سیروس خانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه نیز در نشست دیگری که با حضور نمایندگان بانک ها، برگزار شد، خواستار همکاری بانک ها برای برگزاری مطلوب انتخابات شد.

خانی گفت: اختصاص برخی شعب بانکی به شعب اخذ رای اجتناب ناپذیر است، لذا از بانکها انتظار می رود برای برگزاری انتخابات پای کار باشند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار