تورج رستمی در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه لوازم خانگی کرمانشاه، از حضور کسبه مورد تایید اتحادیه در نمایشگاه لوازم خانگی که در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه برگزار شده است، خبر داد و گفت: پس از یک دوره افزایش قیمت، دوباره قیمت ها در بازار تعدیل گردید و در حال حاضر وضعیت تولید و فروش مناسب است.
کد خبر: ۸۱۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 15 January 2020

تورج رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: نزدیک به دو ماه است که در صنف لوازم خانگی تغییر قیمتی نداشته ایم.

وی با اشاره به اینکه اکنون وضعیت تولید مناسب است، خاطر نشان کرد: مواد اولیه مناسب منجر به تولید مناسب می گردد. به واقع افت ورود کالاهای وارداتی و همچنین عدم وارد کردن قطعات از خارج از کشور باعث ارتقا سطح کیفی تولیدات داخلی گردیده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی کرمانشاه تشریح کرد: کالاهای ایرانی با کیفیت مناسب عرضه می شود و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عالی دارد. در دو ماه گذشته روند تولید لوازم خانگی رو به رشد بوده است.

رستمی در خصوص برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در محل برپایی نمایشگاههای بین المللی کرمانشاه، بیان داشت: این نمایشگاه ارائه دهنده کالاهای تخصصی نیست، اما استقبال عمومی از آن بالا است و کالاهای با کیفیتی عرضه می شود، در این نمایشگاه کسبه مورد تایید اتحادیه شرکت کرده اند و به همشهریان ارائه خدمت می کنند.

این مسئول یادآور شد: در بازار لوازم خانگی به دلیل نوسانات موجود در بازار با افزایش قیمت زیادی رو به رو شدیم، اما پس از آن تلاش ها در جهت رفع نیاز مردم و تسهیل در امر ازدواج جوانان به سمت کاهش قیمت ها پیش رفت به گونه ای که در حال حاضر قیمت کالاها تعدیل گردیده است.

رستمی در پایان افزود: برای بررسی روند ارائه ی کالا به مردم و احیانا بروز تخلفات، اتحادیه در کنار اکیپ های گشت و بازرسی صمت و تعزیرات، به گشت زنی در بازار و رصد و بررسی مبادرت می ورزد و همشهریان می توانند در صورت بروز تخلفات و ثبت شکایات با شماره تلفن 124 تماس بگیرند تا در اسرع وقت به مشکلات آنان رسیدگی شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار