معاون استاندار قم:
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم گفت: بانک‌های عامل در قم با توجه به دارا بودن ۵۰ درصد از منابع مالی متأسفانه همکاری مطلوبی در زمینه رونق تولید ندارند.
کد خبر: ۸۱۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۳ 15 January 2020

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مسئولان ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: نشست‌ها و جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان هر هفته به طور منظم در استان برگزار می‌شود و سه‌شنبه‌های اقتصادی در استان با بازدید میدانی از واحدهای تولیدی با حضور مسئولان اجرایی برگزار می‌شود.

به گفته وی، بخش خصوصی هم همکاری خوبی در زمینه رفع موانع تولید داشته و دستگاه‌های مکلف هم از حداکثر اختیارات قانونی خود در این زمینه استفاده کرده‌اند اما بانک‌های عامل با وجود دارا بودن ۵۰ درصد از منابع مالی همکاری مطلوبی ندارند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: اولویت اصلی استان در شرایط فعلی حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال و هم‌چنین تعطیلی واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: برای ما تعطیلی یک واحد تولیدی هم می‌تواند آثار منفی داشته باشد و گام بعدی توسعه واحدهای جدید در قم است که با این وجود نرخ بیکاری نه تنها تثبیت شده بلکه با کاهش روبرو بوده است.

غضنفری اظهار داشت: واحدهای تولیدی هم در قم هستند که با بحران روبرو هستند و این مشکل خارج از اختیارات ما است بعضاً بانک‌های عامل برای رفع مشکل زمان بسیاری را برای اجرای یک دستورالعمل سپری می‌کنند که هدف این جلسات رفع این موانع دست و پاگیر است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار