علیرضا رهایی:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا رهایی رئیس اداره مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی استان سمنان ۱۳ تشکل منابع طبیعی مجوز فعالیت گرفتند، گفت: از این تعداد هفت تشکل موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت شدند.
کد خبر: ۸۱۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 14 January 2020

نتیجه تصویری برای علیرضا رهایی سمنان

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی منابع طبیعی استان سمنان ظهر سه‌شنبه در کارگاه آموزشی آئین‌نامه اجرایی بند ب ماده ۲۹ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور و قانون برگزاری مناقصات و روش‌های تنظیم قرارداد به میزبانی منابع طبیعی دامغان بابیان اینکه صلاحیت ۱۴ تعاونی در سطح استان موردبررسی قرار گرفت، ابراز داشت: مجوز فعالیت برای ۱۳ تشکل صادر شد که تعداد هفت تشکل موفق به دریافت گواهینامه صلاحیت از کارگروه مرتبط شدند.

وی سمنان بابیان اینکه واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های منابع طبیعی نظیر آبخیزداری، بذرکاری، نهال‌کاری، کپه کاری، بذرپاشی، حفاظت، نگهداری را به تشکل‌ها و تعاونی‌ها واگذارشده است، ابراز داشت: این فعالیت‌ها نقطه عطف این ماده‌قانونی در منابع طبیعی است.

علیرضا رهایی  بابیان اینکه ۱۶ پروژه منابع طبیعی به تشکل‌ها و تعاونی‌های سطح استان سمنان واگذارشده است، افزود: این طرح‌ها جمعاً به مبلغ یازده میلیارد ریال را در بردارند که در این نشست راهنمایی‌های لازم برای تشکیل و ثبت تعاونی‌ها و تشکل‌ها و اجرای این پروژه‌ها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

رهایی بابیان اینکه تاکنون با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تعاون روستایی استان تعداد ۵۳ تعاونی مرتبط با موضوع در سطح استان شناسایی شدند، تصریح کرد: مدیران عامل یا یکی از اعضای هیئت‌مدیره این تعاونی‌ها به نمایندگی می‌توانند برای انجام مراحل و فرآیند کار به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های تابعه به‌صورت حضوری مراجعه کنند.

وی در خاتمه افزود: چنانچه تعاونی و یا تشکلی موفق به اخذ صلاحیت با پایه‌یک شود، در صورت حسن انجام کار می‌تواند تا سه برابر مبلغ معاملات متوسط از طریق مناقصه پروژه دریافت کنند که این‌یکی از اقدامات خوب برای تعاونی‌های منابع طبیعی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار