عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با پیشنهاد مذاکره بدون شرط آمریکایی ها با کشورمان، گفت: ترامپ درصدد سوءاستفاده ابزاری از طرح مسئله مذاکره بدون پیش شرط است.
کد خبر: ۸۱۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 14 January 2020

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:مسعود گودرزی در رابطه با پیشنهاد مذاکره بدون شرط آمریکایی ها با کشورمان، گفت: ترامپ درصدد سوءاستفاده ابزاری از طرح مسئله مذاکره بدون پیش شرط است.

نماینده مردم ممسنی، رستم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رییس جمهور ایالات متحده می خواهد از این روش در راستای ایجاد تفرقه در بین مقامات کشورمان و ملت بهره ببرد.

وی با بیان اینکه سیاستمداران ایالات متحده از عمق بصیرت مردم کشورمان غافل هستند، ادامه داد: سیاست فشار حداکثری کاخ سفید همراه با حربه دروغ حداکثری مستمر در حال اجرایی شدن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه نمی شود با دولتی وارد مذاکره بدون پیش شرط شد که هیچ وقت به تعهدات خود در قبال مردم ایران عمل نکرده است، تصریح کرد: آمریکایی ها در مواجهه با برنامه جامع اقدام مشترک که به قول سیاسیون غربی یک دستاورد بین المللی بود، نتوانستند خویشتنداری کنند و حقوق ایران اسلامی را زیر پا گذاشتند لذا اعتمادی به این دولتمردان وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که مشکلات اقتصادی هیچ وقت بر اساس مذاکره با ایالات متحده حل نمی شود لذا مطابق فرمایشات رهبر انقلاب باید از توانمندی های داخلی استفاده کنیم تا اقتصاد داخلی مصون از تنش های خارجی باشد.

 مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا بدون اشاره به چهار دهه تداوم خصومت‌های واشنگتن علیه تهران در ادعائی مضحک مدعی شد که ترامپ هنوز هم آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران است!.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار