معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به ۲۶۹ مسافر گرفتار در برف در محور‌های استان خبر داد و گفت: ۴۸ نفر را نیز در پایگاه‌های هلال احمر اسکان اضطراری دادیم.
کد خبر: ۸۱۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 14 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عادل شفیعی، با اشاره به بارش برفی که از شب گذشته تا بامداد امروز (24 دی) محورهای استان را در بر گرفت، افزود: بیشترین بارش برف و گرفتاری خودروها را در منطقه اورامانات شامل محور روانسر به پاوه، روانسر به جوانرود و جوانرود به ثلاث باباجانی داشتیم.

وی از امدادرسانی به 92 خودرو گرفتار در برف و رهاسازی آنها خبر داد و عنوان کرد: این خودروها 269 نفر سرنشین داشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: 48 نفر از این مسافران در پایگاه‌های هلال احمر اسکان اضطراری یافتند و بسته‌های غذایی برای آنها توزیع شد.

شفیعی ادامه داد: 45 نفر نیروی هلال احمر با امکانات و خودروهای امدادی در جریان امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف پای کار بودند.

به گفته معاون امداد و نجات هلال احمر استان کرمانشاه، طرح زمستانی هلال احمر در جاده‌های استان تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

وی از مردم خواست هنگام سفر در روزهای برفی زمستان حتما از سالم بودن خودرو خود خصوصا سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن مطمئن باشند و لباس گرم و مواد غذایی کافی نیز به همراه داشته باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار