مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی برای تامین گاز روزهای سرد پیش رو نداریم، گفت: فعلا محدودیتی برای مصرف گاز صنایع در استان اعمال نشده است.
کد خبر: ۸۱۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 14 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی با اشاره به چند روز سردی که کرمانشاه پشت سر گذاشت، یادآور شد: در این روزها افزایش قابل توجهی در مصرف گاز نداشتیم و هیچ مشکلی از نظر قطعی و یا افت فشار گاز در استان وجود نداشت.

وی ادامه داد: برای روزهای سرد پیش‌بینی شده نیز مشکلی برای تامین گاز مشترکین نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از برقراری گاز تمام صنایع استان هم خبر داد و افزود: فعلا هیچ محدودیتی در مصرف صنایع نداریم و اگر از بالادست اعلام شود که کمبودی داریم، اقدامات لازم برای اعمال محدودیت را انجام خواهیم داد.

شهبازی میزان مصرف نرمال گاز استان در روزهای سرد را 12 میلیون مترمکعب اعلام و خاطرنشان کرد: از این میزان هشت تا 9 میلیون مترمکعب آن سهم بخش خانگی و تجاری است که این سهم در روزهای گرم سال نصف شده و به حدود سه تا چهار میلیون مترمکعب در روز می‌رسد.

وی از وجود بیش از 580 هزار مشترک گاز در استان هم خبر داد و تاکید کرد: اگرچه مشکلی برای تامین گاز نداریم، اما از مشترکین تقاضا داریم در روزهای سرد صرفه‌جویی در مصرف را فراموش نکنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اظهار کرد: پوشاندن دریچه کولر، گرفتن درز درب و پنجره‌ها، پوشیدن لباس گرم بیشتر و کاهش مصارف غیرضروری از جمله مواردی است که می‌تواند به مدیریت مصرف گاز کمک کند.

شهبازی از مشترکین خواست در این روزهای سرد به جای افزایش مداوم درجه وسایل گرمایشی، از پوشش‌های گرمتر استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار