دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه گفت:سامانه سنجش و ارزیابی "اَز ما" با هدف تلاش برای راهیابی نمایندگانی کارآمد، صالح و سالم به مجلس شورای اسلامی در استان راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۱۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 14 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  رضا فرخشاهی دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با راه اندازی این سامانه زمینه برای شناسایی و معرفی چهره‌های نخبه و توانمند در انتخابات فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد:در گام دوم انقلاب باید انتخاب مدیران و مسئولان بر مبنای شایسته سالاری باشدو تاکنون  حضور ما در انتخابات‌بیشتر بر مبنای تفکر سنتی و حزبی بوده، اما با استفاده از سامانه" ازما" برای حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب نمایندگانی شایسته همگام می شویم.

دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه افزود:هدف سامانه "از ما" توزیع عادلانه امکانات برای معرفی چهره های توانمند به جامعه برای حضور آگاهانه مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب نمایندگانی کارآمد، صالح و سالم است.

فرخشایی تصریح کرد:از همه کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در این چالش شایسته گزینی دعوت می کنیم .

به گفته این مسئول ،کاندیداها می توانند برای حضور در سامانه "از ما" به آدرس www.azmaa.net ثبت نام کنند، و پس از انجام مراحل مربوط به شفاف سازی دارایی کاندیداها و شرکت آنها در آزمون های سنجشی که در سامانه تهیه شده،نتیجه اعلام می شود.

وی ابراز داشت:ادارات و سازمانه های استان بخصوص مساجد باید برای معرفی چهره‌های نمایندگان کمک و همکاری کنند.

دبیر ستاد مردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه تاکید کرد: راه اندازی این سامانه یک حرکت فصلی و انتخاباتی نیست، بلکه یک اقدام سازنده و بعد از انتخابات نیزپاسخگو است.

فرخشایی افزود: در حال حاضر از هفت محصول این حرکت معنوی، فرهنگی، علمی و اجتماعی رونمایی می شود و  از کرمانشاهیان می توانند با حضور در سایت Azmaa.net آخرین اخبار و تصاویر را رصد کنند این سایت زمینه رابرای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های مقام معظم رهبری فراهم می کند.

وی در پایان گفت: رونمایی پوستر "ازما" ، افتتاح کانال اجتماعی که پل ارتباطی در فضای مجازی است از جمله محصولات این سامانه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار