مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، از بهره برداری ۱۷ مدرسه از ۲۱۰ مدرسه‌ای که با همت خیرین در مناطق زلزله زده ساخته شد، در ایام الله دهه مبارکه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۳۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 13 January 2020

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از سال ۹۲ با شروع دولت تدبیر و امید، حدود ۱۱ هزار کلاس درس در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اصلاح سیستم گرمایشی شد.

وی افزود: این اصلاح شامل بخاری‌های نفتی کاربراتوری استانداردی بود که آن‌ها را جمع آوری کردیم و این مدارس به سیستم پکیج یا موتور خانه که همان ژوفاژ است، اصلاح سیستم شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌ای که اکنون داریم در اولویت قرار دادن روستا‌هایی است که گاز کشی شده اند، تصریح کرد: در حال حاضر بخاری نفتی حدود ۸۲۰ کلاس درس در روستا‌های سطح استان جمع آوری و به سیستم حرارت مرکزی مجهز شدند.

نظری در پایان بیان داشت: در بحث تجهیز نیز اقدامات خوبی انجام شده است، ۷۸ مدرسه در زلزله آسیب دید که اکنون ۲۱۰ مدرسه با همت خیرین وارد فاز اجرا شد. ۱۴۷ تا از آن‌ها تحویل و حدود ۱۷ مدرسه در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، بقیه نیز تا مهر ماه سال آینده تحویل خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار