مرضیه محمد زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه دوزندگان زنانه از برگزاری جلسات متعدد برای رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان پوشاک خبر داد و گفت: به موفقیت‌های قابل قبولی در این راستا دست یافته ایم.
کد خبر: ۸۱۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 12 January 2020

مرضیه محمد زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تمام هدف اتحادیه، بررسی و پیگیری به جهت رفع موانع تولید پوشاک است که در این زمینه رایزنی‌هایی با سازمان صمت و اتاق اصناف انجام شده و جلسات پیاپی با مسئولین این سازمان برگزار شد. در جلسه‌ای که در گذشته با هماهنگی با سازمان صمت و اتاق اصناف برگزار شد، علل مشکلات عمده‌ی تولیدکنندگان بررسی شد.

 

وی افزود: تولید روپوش مدارس، یکی از مشکلات عمده‌ی تولید کنندگان بود که طی چند سال گذشته با ورود سازمان دانش آموزی، تولیدکنندگان موظف بودند در پروسه تولید درصدی از سود را به سازمان دانش آموزی پرداخت کنند. سال گذشته درصد سود بیشتر از میزان سودی بود که به تولیدکننده می‌رسید. این امر موجب اعتراض تولیدکنندگان شد و جلسات متعددی در این راستا برگزار شد.

 

این مسئول تاکید کرد: در این جلسه که با حضور معاون امور عمرانی استانداری و سایر مسئولین ذیربط در استانداری برگزار و مشکل مرتفع شد. اما به جهت تولیدِ سال ۹۹ با تلاش مسئولین، رئیس اتاق اصناف، مدیر کل آموزش و پرورش، مصری و رئیس صمت، جلسه‌ای تشکیل شد که طی آن تولیدکنندگان مشکلاتشان را اعلام کردند.

 

محمد زاده تصریح کرد: طی این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش متعهد شد که امسال بدون حضور سازمان دانش آموزی، تولید روپوش مدارس درابتدای سال ۹۹ انجام شود. این امر یک موفقیت برای تولیدکنندگان بر شمرده می‌شود که در سراسر کشور، کرمانشاه تنها استانی بود که بدون رد و بدل شدن ریالی از سوی اتحادیه و تولیدکنندگان پوشاک با سازمان، به این موفقیت دست یافت و موضوع را به صورت مصوبه در آورد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار