معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
طی 9 ماهه سال جاری 1061 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار بیش از 636 میلیون تومان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۱۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 11 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی احمد بوالحسنی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه اعزام مددجویان و فرزندان آنها به اردوهای تفریحی از برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: طی 9 ماهه سال جاری 1061 نفر از خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار بیش از 636 میلیون تومان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای فرهنگی کمیته امداد در قالب اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می شود، اظهارکرد: در قالب طرح" شوق زیارت" نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

وی در ادامه از بهره‌مندی 2200 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های اوقات فراغت خبر داد و تصریح کرد:  کانون‌های موقت و دائم کمیته امداد در ایام فراعت از تحصیل برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برای  فرزندان خانواده‌ های تحت حمایت برگزار می کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه تعمیق و نهادینه سازی سنت‌های اسلامی ، احسان و نیکوکاری از محورهای مورد توجه کمیته امداد است، افزود: آموزش سبک زندگی،برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی از جمله برنامه های فرهنگی در بخش مددجویی کمیته امداد است.

معاون فرهنگی کمیته امداد در پایان گفت: نیکوکاران  می توانند به منظور کمک به  اعزام نیازمندان و مددجویان کمیته امداد به سفرهای زیارتی با مشارکت در طرح شوق زیارت با شماره گیری کد # 086 * ۸۸۷۷ * و یا مراجعه به آدرس shogheziarat.ir  در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار