سردار آبنوش:
معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: هویت حاج قاسم ولایتمداری اوست ،این شاخص را گم نکنیم .
کد خبر: ۸۱۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 10 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بزرگترین اجتماع سنقریان در گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در این شهرستان برگزار شد.

 براساس این گزارش،سردار سالار آبنوش معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج در اجتماع مردم شهرستان سنقروکلیایی در سالن تختی اظهار کرد:مجلس ما مجلس ترحیم نیست شهدای ما و سید الشهدای جبهه مقاومت و تمام شهدا به پای درخت تناور ولایت جان دادن و نیاز به ترحیم ندارند این ما هستیم که باید از آنان تمسک بجوییم، جلسه ما جلسه تجدید بیعت است.

وی تاکید کرد: میخواهیم به مالک ولایت بگوییم ما درامتداد شما در پای ولایت ایستاده ایم ، هدف ما بیان بصیرت است این ملت بیدار و تجدید بیعت خود را با ولایت عنوان می کنند ، جلسه ی ما درخواست انتقام و خونخواهی است .

سردار آبنوش تصریح کرد: دشمنان نظام بیان میکردند ملت ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهند دید سال ۹۸ فرا رسید و با گذشت مشکلات و فشار زیاد از سوی دشمنان داخلی و خارجی نظام مردم همچنان مقاومت کردند و افکار دشمن را آشفته نمودند.

وی بیان کرد: نیت دشمن واپاشی نظام جمهوری اسلامی در ایران است و که واقعه اخیر فتنه آبان را رقم زدند اما مردم با جدا کردن صف خود از دشمن آنان را نا امید و نقشه های آنان با شکست مواجه کردند.

معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج ابراز داشت:دشمنان ما از هر راهی برای واپاشی وحدت نظام دریغ نکردند و در آخر با ترور سپهبد قاسم سلیمانی به خیال خود میتوانند خاورمیانه را به تسط خود دراورداما خداوند محاسبات دشمن را بهم ریخت و اکنون با اتحاد بیشتر برای خروج آمریکا از منطقه تلاش میکنیم.

سردار آبنوش با تاکید بر اهداف شهید سلیمانی و همرزمانش گفت: جبهه مقاومت اکنون پربار تر و قویتر از قبل برای رسیدن اهداف خود ادامه خواهد داد تا انتقام خون شهدای مقاومت را بگیرند.

وی در پایان تاکید کرد: در انتخابات پیش رو دقت کنید افراد انقلابی به مجلس راه پیدا کنند مجلس آینده ما باید آرمانی و انقلابی باشد تا مطالبه گر مسئولان نالایق باشند ما در جهان برای اولین بار قدرت الهی تولید کردیم سزاوار نیست مردم به دلیل سوء مدیریت در فشار باشند.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار