عبدالحمید احمدی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: به ورزشکارانی که سهمیه المپیک دارند، از ابتدای سال حقوق پرداخت می‌شود، همچنین مسابقات جام تختی با قوت در حال برگزاری و محک خوبی برای ورزشکاران است.
کد خبر: ۸۱۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 09 January 2020

عبدالحمید احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری این مسابقات خیلی ارزشمند است و کشور‌های مختلفی نیز در این رقابت‌ها شرکت کردند، ارمنستان، اوکراین و روسیه کشور‌هایی هستند که در کشتی صاحب نام اند و این مسابقات برای کشتی گیران ما میدان محک خوبی است.

وی افزود: عزم مجموعه مدیریت ورزش کشور برگزاری مسابقات به مناسبت دهه فجر بوده و سایر مسابقات هم با قوت برگزار خواهد شد، تلاشمان این است که همه مسابقات پیش بینی شده با قوت و جدیت برگزار شود. همچنین مسابقات دو میدانی و بدمینتون مسابقات بین المللی دارند و تاکید وزارت خانه هم این بوده که ادارات کل کاملا و با جدیت مسابقات را از نظر برگزاری، حمایت کنند.

این مسئول تصریح کرد: کار‌های تیم ملی به خوبی پیش می‌رود، فدراسیون‌های ورزشی و فدراسیون المپیک در ستاد بازی‌های المپیک و پار المپیک نحوه برگزاری این مسابقات را رصد می‌کنند. فدراسیون‌ها بازی‌ها را از نظر آمادگی، شرایط و نیاز‌ها بررسی و وزارت خانه هم در ستاد عالی بازی‌ها سعی کرده حمایت و پشتیبانی‌های لازم را از فدراسیون‌های المپیکی داشته باشد. در حال حاضر حقوق ورزشکارانی که سهمیه المپیک کسب کردند از ابتدای سال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶ ماهه اول سال حقوق به فدراسیون‌ها پرداخت شده، تصریح کرد: کسب نتایج مطلوب در المپیک ۲۰۲۰ با جدیت ورزشکاران و فدراسیون اتفاق خواهد افتاد. برنامه دهه فجر بخش عمده اش مسابقات بین المللی و مسابقات ملی است وهمه‌ فدراسیون‌های ما در دهه فجر برنامه ملی دارند و تاکید وزارت خانه این بوده که فدراسیون‌ها پیش بینی لازم را داشته باشند.

احمدی در پایان، یادآور شد: جلسه برنامه‌های دهه فجر امسال را هفته آینده برگزار و برنامه‌های عمومی و همگانی ورزشی به مناسبت دهه فجر نیز در زمانمبندی تعیین شده اجرا می‌شود، همچنین طرح ورزش همگانی فجر تا نوروز را پیش رو داریم که پیش بینی کردیم بیش از ۳۰ میلیون نفر در همه‌ی شهرستان‌های کشور در قالب برنامه‌های همگانی و خانوادگی، جشنواره‌های ورزشی در بوستان‌ها و پارک‌ها با مشارکت شهرداری‌ها و سایر بخش‌های زیربط برگزار خواهد شد و در تلاشیم که بتوانیم شور و نشاطی را در بین مردم از طریق برنامه‌های ورزشی ایجاد کنیم

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار