در آخرین روز کاری هفته قیمت ارز و طلا به شدت کاهشی بود.
کد خبر: ۸۱۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 09 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی های بانکی امروز قیمت دلار و یورو را کاهش دادند و قیمت خرید دلار با ۱۸۰ تومان کاهش ۱۳۱۰۰ تومان و قیمت فروش نیز با ۱۸۰ تومان کاهش ۱۳۲۰۰ تومان اعلام شد.قیمت خرید و فروش یورو نیز در این صرافی ها ۱۸۰ تومان کاهش داشت و به ترتیب ۱۴۷۰۰ تومان و ۱۴۸۰۰ تومان تعیین شد.


براساس این گزارش،در بازار آزاد اما کاهش ها بیشتر بود و هر دلار آمریکا نسبت به روز گذشته ۷۵۰ تومان کاهش داشت و ۱۳۴۱۰ تومان معامله شد.یورو نیز کاهش ۸۰۰ تومانی را تجربه کرد و ۱۵۱۰۰ تومان معامله شد.


همچنین،در بازار طلای داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۳۸۰۰۰ تومان کاهش ۴۷۷۰۰۰ تومان قیمت داشت.هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز که روز گذشته ۲۲۳۱۰۰۰ تومان قیمت داشت با کاهش ۲۶۱۰۰۰ تومانی هم اکنون ۲۰۷۰۰۰۰ تومان قیمت دارد.

گفتنی است،در بازار سکه اما کاهش ها شدیدتر بود و هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با کاهش ۲۵۳۰۰۰ تومانی در حاضر ۴۶۷۸۰۰۰ تومان قیمت دارد.هر قطعه سکه طرح قدیم نیز کاهش ۲۷۰۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و ۴۶۶۰۰۰۰ تومان قیمت خورد.نیم سکه و ربع سکه هر دو کاهش ۶۰۰۰۰ تومانی را تجربه کردند و به ترتیب ۲۴۷۹۰۰۰ تومان و ۱۴۸۰۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

لازم بذکر است،در بازارهای جهانی نیز شاهد کاهش قیمت ها بودیم و هر انس طلا با ۴۰ دلار کاهش در این لحظه ۱۵۴۶/۲۶ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار