بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم هم‌اکنون از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مستقیم برای همه ایران پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 09 January 2020
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم هم‌اکنون از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مستقیم برای همه ایران پخش می‌شود.
 
 
 

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در حال حاضر از چندین شبکه صداوسیما از جمله شبکه خبر و شبکه یک به‌صورت مستقیم برای همه مردم ایران و جهان پخش می‌شود.

ایشان در بخش‌هایی از این سخنرانی درباره شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی، فرمودند: این روزها خیلی درباره این بزرگوار، این رفیق خوب و عزیز ما و شجاع ما و خوش‌بخت ما که رفت و به ملکوت اعلی پیوست درباره ایشان این روزها خیلی صحبت می شود و حرفهای درستی هم درباره خصوصیات او گفته شده است. لکن من چند جمله‌ای می‌خواهم عرض کنم که به نظرم مهم است. اولاً شهید سلیمانی هم شجاع بود و هم با تدبیر بود. برخی شجاعت دارند اما تدبیر و عقل لازم برای به کاربردن آن را ندارند. برخی اهل تدبیر هستند ولی اهل اقدام  و عمل نیستند. دل و جگر کار را ندارند. این شهید عزیز ما هم دل  و جگر داشت و به دهان خطر می‌رفت و ابا نداشت. نه فقط در حوادث این روزها، در دوران دفاع مقدس هم اینجور بود. خودش و لشگرش. و هم با تدبیر بود. فکر می‌کرد؛ تدبیر می‌کرد.  منطق داشت برای کارهایش. این شجاعت و تدبیر توامان فقط در میدان نظامی هم نبود. در میدان سیاست هم همینطور بود. بنده بارها به دوستانی که در عرصه سیاسی فعال هستند این را می گفتم که رفتار او و کارهای او را. در عرصه سیاست هم هم شجاع بود و هم با تدبیر بود. سخنش اثرگذار و قانع‌کننده بود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار