حسین رستمی در گفتگو با تابناک:
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین گفت: به منظور جلوگیری از گران فروشی، کم فروشی و احتکار مایحتاج عمومی نظارت بر واحدهای صنفی افزایش می یابد.
کد خبر: ۸۱۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 09 January 2020

حسین رستمی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم دارالمومنین هرسین در راهپیمایی خودجوش و ضد آمریکایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مردم ولایتمدار هرسین بار دیگر نشان دادند در صحنه‌های دفاع از جمهوری اسلامی حضور صد در صدی دارند و همواره حافظ نظام و دستاوردهای آن خواهند بود.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به وقایع اخیر کشور ممکن است تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به گران فروشی و احتکار مایحتاج عمومی مردم و کالاهای اساسی نمایند و در این راستا می بایست ضمن تشدید بازرسی ها در غالب گشت های نظارتی، خاطیان به اشد مجازات برسند.

رستمی با بیان اینکه باید با دقت نظر و رصد همه جانبه بازار، انتظارات مردم را برآورده کنیم گفت: با توجه به حمایت همه جانبه و میلیونی مردم از نظام هرگونه گران فروشی ،کم فروشی و احتکار، خیانت به مردم است و از مردم خواسته می شود در صورت مشاهده هر نوع تخلف اعم از گران فروشی ، کم فروشی و احتکار این تخلف را با شماره تلفن 124 گزارش نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار