محسن کاوه در گفتگو با تابناک:
مدیر فنی تیم های کشتی ایران گفت: این دوره از مسابقات انتخابیه تیم ملی برای مسابقات المپیک است،که با کادر فنی متخصص و کشتی گیران مدال آور در این رقابت هاشرکت کردیم.
کد خبر: ۸۱۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 09 January 2020

محسن کاوه در حاشیه مسابقات جام تختی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سبک مسابقات به گونه ای است که بیشتر کشتی گیران داخلی شرکت کردند .

وی خاطر نشان کرد:6 الی 7 نفر از کشتی گیرانی که مدال مسابقات جهانی نیز دارند در این مسابقات حضور یافتند.

مدیر فنی تیم های کشتی ایران  افزود: به لحاظ کیفی مسابقات خوبی در حال برگزاری است. یعنی کسانی که اینجا کشتی می گیرند مورد تایید کادر فنی و کمیته فنی هستند.

کاوه تصریح کرد: اینجا آیتم اولیه انتخابیه تیم ملی است و کسانی که قرار است به اردو دعوت و به مسابقات قهرمانی آسیا بروند و سهیه المپیک کسب کنند از همین طریق انتخاب می شوند.

مدیر فنی تیم ملی کشتی ابراز داشت: راجع به اینکه حتما باید طلا بگیریم کشتی گیران ما مهارت کافی را دارند، کادر فنی خوبی هم داریم و الان مصمم هستند که در المپیک نتیجه خوبی بگیرند.

کاوه در پایان گفت: به دلیل بحث های مطرح شده در فدراسیون و مسائل جدیدی که پیش آمده کار تیم ما سخت تر شده ولی امیدواریم بتوانند نتیجه خوبی بگیرند، در خصوص مصدوم ها در حال حاضر حسن و علی کریمی تحت نظر هستندو  فعلا دوران درمان را می گذرانند که با یک پروسه درمانی به مسابقات می رسند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار