مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: کرمانشاه می‌تواند صاحب شهرک پزشکان شود.
کد خبر: ۸۱۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 08 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فردین امیری، با بیان اینکه هم اکنون تجمع پزشکان را در مرکز شهر کرمانشاه داریم که ترافیک قابل توجهی ایجاد کرده، افزود: پارکینگ شهرداری هم اکنون محل اصلی تجمع پزشکان است و با مشکل ترافیک و کمبود جای پارک خودرو در این منطقه مواجیهم.

وی راهکار اساسی برای کاهش این بار ترافیکی مرکز شهر را تمرکززدایی از پزشکان در این محدوده دانست و یادآور شد: برای این منظور نیازمند احداث شهرک پزشکان هستیم.

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه گفت: این شهرک باید جایی در اطراف شهر باشد، البته نه آنقدر دور از شهر که دسترسی به آن دشوار باشد و نه آنقدر نزدیک به مرکز شهر که مشکلات گذشته را ایجاد کند.

امیری خاطرنشان کرد: با احداث این شهرک بخش قابل توجهی از پزشکان به این محدوده منتقل می‌شوند که امکان تمرکز ارائه خدمات پزشکی را برای مردم فراهم می‌کند.

وی افزود: با انتقال مطب پزشکان، بسیاری از داروخانه‌ها، مراکز پیراپزشکی و ... را نیز می‌توان به این محل منتقل کرد.

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه با اجرای این طرح-ایجاد شهرک پزشکان- مردم محل دقیقی برای مراجعه به پزشکان و دریافت همه خدمات جانبی مرتبط با پزشکی خواهند داشت، تاکید کرد: از سوی دیگر از بار ترافیکی مرکز شهر نیز کاسته می‌شود و ظرفیت جدیدی نیز در مناطق مرکز شهر ایجاد خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار