مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: جبهه مقاومت تقاص خون سردار سلیمانی را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 07 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حجت الاسلام محسن قلندری امروز سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: خصوصیت بارز سردار سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس تهذیب نفس و بارور کردن قدرت روحی است که یک انسان باید داشته باشد.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان ایرانی و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم افزود: دست نوشته آخر سردار سلیمانی یادآور دست نوشته آخر شهید چمران است گویا وی از شهادت خود مطلع بوده است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه بیان کرد: شهید قاسم سلیمانی در آسمان‌ها سیر می‌کرد و شهادت وی هم بین همه شهدا ویژه‌تر است.

این مسئول بیان داشت: همان گونه که به فرموده رسول خدا (ص)، حضرت علی (ع) به دست شقی‌ترین فرد امت به شهادت رسید، سردار سلیمانی هم به دست شقی‌ترین، کثیف‌ترین و خبیث‌ترین دشمن نظام یعنی آمریکا به شهادت رسید.

حجت الاسلام قلندری خاطرنشان کرد: ویژگی دوم شهید سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس ولایتمداری آنها است؛ شهید ابومهدی اگرچه ایرانی نبود اما مقام معظم رهبری را رهبر همه جامعه اسلامی می‌دانست و ما به ایشان افتخار می‌کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه استکبار ستیزی را از دیگر شاخصه‌های شهید سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس دانست و گفت: این دولت به این نتیجه رسید آمریکا قابل اعتماد نیست و در این راستا حرکت دولت در خروج از برجام را تحسین می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت: نه تنها نظام جمهوری اسلامی ایران که همه جبهه مقاومت در جای جای منطقه انتقام خواهند گرفت و انتقام هم سخت خواهد بود.

حجت الاسلام قلندری با بیان اینکه ۱۶ کشور دنیا خواستار عدم انتقام گیری ایران شدند، عنوان کرد: ما به لطف خدا و رهبر انقلاب در این قضیه دست پیش داریم، قدرت و توانایی هم داریم و انتقام هم انتقام سختی است.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم مطالبه گر هستند، افزود: دیده می‌شود جوانان، زنان و مردان این سرزمین مثل ابر بهاری اشک می‌ریزند و خواستار انتقام هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه دست استکبار رو شده است، گفت: امیدواریم دست انتقام خداوند در آستین انقلاب چنان سیلی به آمریکا بزند که برای او عبرت شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار