رئیس کمیته امداد فراهان خبر داد؛
رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری شهرستان فراهان در9ماهه امسال با حدود 199میلیون تومان نسبت به مدت مشابه سال قبل 55 درصد رشد  داشته است.
کد خبر: ۸۱۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 06 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به صورت محله محور فعالیت می کنند، گفت: این مراکز با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیران، نیکوکاران، هیات امنای مساجد، معتمدان محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.

وی افزود: کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری شهرستان فراهان در9ماهه امسال با حدود 199میلیون تومان نسبت به مدت مشابه سال قبل  55 درصد رشد  داشته است.

وی در ادامه اضافه کرد:  مراکز نیکوکاری با ارائه خدمات در زمینه جهیزیه، کمک معیشت، درمان، فرهنگی، مسکن و اشتغال آماده بهره گیری از ظرفیت آحاد جامعه در رفع فقر و محرومیت هستند.

 حافظ کمال با بیان اینکه در حال حاضر  دو هزار و191 خانوار با تعداد  4 هزار و 292 نفر از کمیته امداد شهرستان فراهان کمک معیشت دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: علاقه مندان و خیرین می توانند با شماره گیری با تلفن همراه با شماره08610#*8877* به صورت مستقیم وجوه خود را جهت کمک به  نیازهای محرومان واریز نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار