معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی خبرداد
مردم استان در9 ماهه امسال 29 میلیاردو 500میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.
کد خبر: ۸۱۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 06 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی  شاپورجلالی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری خط مقدم انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان است ، گفت : کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیریه به عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در درون محله‌ها،تنوع بخشی به فعالیت‌ها و خدمات قابل ارائه  به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری کرده است.

وی از فعالیت 92 مرکز نیکوکاری در سطح استان خبر داد و افزود: مردم استان در9 ماهه امسال 29 میلیاردو 500میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردند که به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: در مدت مشابه سال قبل 12میلیاردو 600 تومان در مراکز نیکوکاری جمع آوری و به نیازمندان کمک شده است.

وی افزود : این مراکز با مسئولیت پذیری و مشارکت هیاًت عامل با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران ،نیکوکاران،هیات امنای مساجد، معتمدین محلی به منظور رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.

جلالی در پایان گفت: نیکوکاران و خیران هر محله و منطقه می توانند با ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی در رفع محرومیت نیازمندان  همان مناطق کمک کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار