بهمن صحرایی در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، گفت: سردار سلیمانی الگوی تمام بشریت بود، او در صحنه های پر خطر از جان خود مایه گذاشت و به استقلال ایران و منطقه کمک کرد.
کد خبر: ۸۱۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 05 January 2020

بهمن صحرایی در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بهترین تعبیری که درباره سردار سلیمانی می توان به کار برد این است که سردار دلها بود، سرداری که از همه چیزش به خاطر اسلام و به خاطر انقلاب اسلامی گذشت. 



وی در ادامه بیان داشت: او در صحنه های پرخطر از جان خود مایه گذاشت و به استقلال ایران و همینطور استقلال کشورهای منطقه کمک کرد و امنیت را به ارمغان آورد، سرداری که در دوران دفاع مقدس بارها در معرض شهادت بود و مالک اشتر زمان و یار و یاور رهبری بود.


صحرایی در پایان تاکید کرد: سردار سلیمانی به لطف خدا توانسته بر کل منطقه خاورمیانه و همچنین بر امنیت بین‌المللی تاثیر گذاری ایجاد کند. سرداری که به واقع الگوی تمام بشریت بود، این به این معناست که از تمام هستی اش و از تمام دارایی و جان خود گذشت و اینچنین خود را فدای اسلام کرد. افتخار می‌کنیم که سردار سلیمانی در این کشور بود و امید است بتوانیم به عنوان سربازان ایشان راهشان را ادامه دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار