معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه سمت وسوی اصلی اقدامات اجتماعی دولت به سمت تشکل های مردمی است بر شکل گیری ارتباط معنادار نهادهای اجرایی و سازمانهای مردم نهاد تاکید کرد.
کد خبر: ۸۱۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 01 January 2020

 به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه   به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در بازدید از «بنیاد رفاه کودک» کرمانشاه با اشاره به قدمت و سابقه 25 ساله این بنیاد مردم نهاد اظهار داشت: روی دادن اتفاقات مثبت درحوزه های اجتماعی مستلزم ورود و مشارکت نهادهای مردمی است و این تشکل ها خط مقدم مطالبه گری صحیح اجتماعی هستند.

وی با اشاره به ثروت ها و ظرفیت های استان و بیان اینکه « کرمانشاه،مردمان پای کاری در مشارکت اجتماعی دارد» افزود: تا مطالبه گری درست در ذهن و افکار مردم شکل نگیرد و خواص دنبال نکنند اتفاقی رخ نخواهد داد و این تشکل های مردمی هستند که ظرفیت ها را به ثروت تبدیل می کنند.

الهی تبار با اشاره به کارکرد علمی و مشارکت تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در زلزله غرب استان تصریح کرد: در این رویداد مردم و نهادهای مردمی در کنترل رفتارها با اعتقاد ورود پیدا کرده و نتیجه اقداماتشان در افزایش تاب آوری اجتماعی و کاهش نزاع ها در مناطق زلزله نسبت به سایر مناطق استان بروز یافت.

محمد ابراهیم الهی تبار در ادامه با تقدیر از اقدامات بنیاد رفاه کودک کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال شکل دادن مجموعه اندیشه ورزی برای سازمان های مردم نهاد استان هستیم تا ارتباط معنا داری بین سازمان های دولتی و مردم نهادها ایجاد کنیم شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه ارتباط با سازمان های مردم نهاد یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاهها قرار داده شده افزود:هر چه سازمان های مردم نهاد مستقل و خودکفا باشند ماندگاری شان را تضمین می کنند.

 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار