در سومین روز کاری هفته بازار ارز و طلا کاهشی اندک را تجربه کردند.
کد خبر: ۸۰۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 30 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صرافی های بانکی امروز قیمت دلار و یورو را تغییر ندادند و به مانند روز گذشته قیمت خرید دلار را ۱۲۸۵۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲۹۵۰ تومان اعلام کردند.همچنین در این صرافی ها قیمت خرید یورو ۱۴۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴۲۵۰ تومان تعیین شد.

براساس این گزارش ،در بازار آزاد اما شاهد کاهش اندک در قیمت ها بودیم به طوری که هر دلار آمریکا با ۷۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته هم اکنون ۱۳۱۷۰ تومان قیمت دارد.یورو اما به مانند دیروز با قیمت ۱۴۶۵۰ تومان معامله شد.

همچنین،در بازار طلای داخلی نیز شاهد کاهش قیمت بودیم.هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۰۰۰ تومانی همراه بود و در حال حاضر ۴۶۷۰۰۰ تومان قیمت دارد.هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۷۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و با قیمت ۲۰۳۳۰۰۰ تومان معامله شد.

گفتنی است،هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی امروز افزایش اندک ۲۰۰۰ تومانی را تجربه کرد و ۴۵۶۵۰۰۰ تومان معامله شد.هر قطعه سکه طرح قدیم با کاهش ۵۰۰۰ تومانی روبرو بود و هم اکنون ۴۵۷۴۰۰۰ تومان قیمت دارد.نیم سکه و ربع سکه نیز کاهش ۱۰۰۰۰ تومانی داشتند و در این لحظه به ترتیب ۲۳۵۹۰۰۰ تومان و ۱۴۶۰۰۰۰ تومان قیمت دارند.

لازم بذکر است،طلای جهانی اما افزایش محسوسی داشت و هر انس طلا با عبور از مقاومت ۱۵۱۰ دلار هم اکنون ۱۵۱۴ دلار قیمت دارد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار