رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه از کمک یک میلیارد تومانی مردم استان به ستاد بازسازی عتبات عالیات برای توسعه حرم امام حسین(ع) از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 28 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ،بهمن صحرایی ، با اشاره به در دست ساخت بودن صحن و شبستانی به نام حضرت زینب(س) در کربلای معلی، اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه امسال ساخت 500 متر از این صحن و شبستان را پذیرفته که اگر برای ساخت هر متر مربع آن چهار میلیون تومان نیاز باشد، برای اجرایی کردن تعهدات امسال استان به دو میلیارد تومان نیاز داریم که تاکنون نیمی از آن از سوی مردم تامین شده و امیدواریم نیم دیگر آن نیز تا پایان سال تامین شود.

به گفته‌ صحرایی، عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در استان کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد تومان شامل نذورات نقدی و غیرنقدی برای کمک به توسعه حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی کمک کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه ادامه داد: تمامی نذورات مردمی برای کمک به بازسازی عتبات عالیات تبدیل به کالا شده و به عتبات عالیات فرستاده می‌شود، لذا کمک‌های هموطنان به اشتغال و رونق تولید داخلی نیز کمک می کند.

وی ادامه داد: پیمانکاران و کارگران اجرای پروژه نیز از بین ایرانیان انتخاب و به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

صحرایی افزود: مردم ولایی استان کرمانشاه جهت مشارکت در طرح توسعه حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی می توانند نذورات خود را از هزار تومان گرفته تا هر مبلغی به شماره کارت بانک ملی به شماره 6037997599039733 و یا بانک رسالت به شماره کارت 5041727010071924 واریز کنند.

وی گفت: پروژه ساخت صحن و شبستان حضرت زینب(س) در کربلای معلی که با مشارکت همه ایرانیان در دست انجام است، تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق زمان بندی پروژه ظرف دو سال آینده تکمیل خواهد شد و با تکمیل آن حرم امام حسین(ع) در کربلای معلی توسعه 14 برابری پیدا خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار