نبض کشتی کشور در مازندران جریان داشته و این استان در غالب رشته‌های ورزشی نه تنها در سطح ملی بلکه در سطوح بین المللی نیز از قطب‌های ورزش ایران و جهان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۰۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 26 December 2019

وزیر ورزش و جوانان ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از سالن 2500 نفره کشتی شهرستان تنکابن از اتمام و تکمیل تعداد ۷۰۰ پروژه ورزشی تا انتهای سالجاری در کشور خبر داد.

مسعود سلطانی‌فر هدف از سفر به مازندران را افتتاح چند پروژه عظیم در نقاط مختلف استان عنوان کرد و با اشاره به اینکه این استان یکی از قطب‌های ورزش کشور است، اظهار کرد: نبض کشتی کشور در مازندران جریان داشته و این استان در غالب رشته‌های ورزشی نه تنها در سطح ملی بلکه در سطوح بین المللی نیز از قطب‌های ورزش ایران و جهان محسوب می‌شود.
وی افتتاح پروژه‌های ورزشی کشور در شرایط تحریم را افتخاری برای وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی در جای جای ایران اسلامی با توجه به هجمه‌های ظالمانه و ناعادلانه مختلفی که کشور را تحت تاثیر قرار داده شایسته تقدیر است.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه وزارت ورزش در سال گذشته ۷۰۰ پروژه ورزشی را در کشور به بهره‌برداری رسانده است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم امسال نیز با توجه به تمام چالش‌های موجود همین مقدار پروژه در کل کشور که در خلال ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته بلاتکلیف رها شده است را در حوزه ورزش تکمیل و افتتاح کنیم.
سلطانی‌فر از آمادگی ورزشکاران و قهرمانان ورزش کشور برای حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان در سال آینده سخن گفت و تصریح کرد: اطمینان داریم که ورزشکاران کشور به ویژه مازندران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق عمل کنند و در آینده شاهد افتخار آفرینی هرچه بهتر جامعه ورزشی ایران در سطح بین المللی باشیم.
وی شهرستان تنکابن را یکی از قطب‌های ورزش مازندران معرفی کرد و گفت: ورزشکارانی نظیر مجتبی گلیج قهرمان جوانان جهان در رشته کشتی که اخیرا به عنوان ستاره مسابقات شناخته شد و یا فرزان عاشورزاده قهرمان تکواندوکار جهان نمونه‌هایی از قهرمانان صاحب نام بین المللی این منطقه هستند.
وزیر ورزش و جوانان در پایان افتتاح پروژه‌های ورزشی از این دست را موجب ترغیب نوجوانان و جوانان مناطق به سمت ورزش دانست و تاکید کرد: مازندران دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری از جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی است که امیدواریم با راه‌اندازی این اماکن ورزشی استعدادها هر چه بیشتر شکوفا شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار