کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: عرضه کیک در بوفه مدارس ممنوع نشده است.
کد خبر: ۸۰۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 26 December 2019

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه  به نقل از مهر،بهمن خدادادیان ، اظهار داشت: در سطح استان کرمانشاه ۴۲ مورد کیک قرص دار مشاهده شده که ۱۰ مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده است.

وی افزود: از ۱۰ کیک قرص دار مشاهده شده در سطح شهرستان هفت کیک قرص دار در سطح مدارس، ۲ مورد با مراجعه مردم به پاسگاه محله و یک مورد در سوپرمارکت کشف شده است.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه بیان کرد: از سوی مرکز بهداشت ممنوعیت عرضه کیک‌های قرص دار در سطح بوفه مدارس اعلام نشده بلکه تنها نسبت به آموزش مسئولان آموزش و پرورش اقدام کردیم.

خدادادیان عنوان کرد: روز گذشته هم جلسه‌ای با حضور مسئولان آموزش و پرورش و فرماندار در کارگروه سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

این مسئول با تاکید بر اینکه مسئولان درصدد شناسایی عوامل عرضه کیک‌های قرص دار در سطح استان هستند، ادامه داد: در حال حاضر شرایط عادی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: نمونه‌های کشف شده کیک‌های قرص دار در آزمایشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت اما نتیجه‌ای مبنی بر سمی بودن آنها مشاهده نشد بلکه تنها این قرص‌ها تاریخ مصرف گذشته بودند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ یا به صورت مراجعه حضوری به مراکز بهداشت اطلاع رسانی کنند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار