مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: واقف خیراندیش حاج علی‌مراد خواجه‌کلایی منزل مسکونی و زمین خود به مساحت 809 مترمربع و با ارزش 32 میلیارد ریال را در بابلسر وقف کرد.
کد خبر: ۸۰۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸ 26 December 2019

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی از ثبت دومین وقف جدید طی هفته جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: واقف خیراندیش حاج علی‌مراد خواجه‌کلایی با حضور در اداره اوقاف شهرستان بابلسر منزل مسکونی و زمین خود را وقف کرد.
وی مساحت این موقوفه را 809 مترمربع اعلام کرد و افزود: ارزش تقریبی این وقف جدید 32میلیارد ریال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: واقف خیراندیش زمین و منزل مسکونی خود را برای برگزاری مجالس مذهبی و قرآني بخصوص عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، پژوهش‌های اسلامی و احداث کتابخانه وقف کرده است.
حیدری گفت: پیش از این حجت‌الاسلام حاج مهدی رحمانی527 مترمربع زمین به ارزش 21 میلیارد و 80 میلیون ریال را با نیت ساخت مجتمع فرهنگی و تبلیغی شامل حسینیه، زینبیه، محل اسکان و استراحت زائران و خادمین امام رضا(ع) در شهرستان فریدونکنار وقف کرده بود.
وی بیان کرد: طی هفته جاری 2 وقف جدید در شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار به ثبت رسید که در مجموع ارزش آنها 53 میلیارد و 80 میلیون ریال می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار