رییس کمیته ملی المپیک گفت: منابع مالی به فدراسیون‌های المپیکی تزریق شد و نشست‌ها در کمیته با همگرایی و تعامل انجام و مصوبات به طور جدی پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۰۸۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ 25 December 2019

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سید رضا صالحی امیری صالحی امیری در ابتدای سخنانش از سلطانی‌فر به خاطر انتخاب آقای علینژاد قدردانی کرد و افزود: اعتقاد دارم پست معاونت قهرمانی بسیار حساس است و علینژاد به عنوان یکی از روسای موفق ما می‌تواند در این پست مفید باشد.

او در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک ارائه کرد و افزود: ۳۸ جلسه با فدراسیون‌های المپیکی گذاشته شده و تاکنون ۱۷ فدراسیون به ستاد عالی آمدند و خداروشکر با همگرایی جلسات پیش می‌رود.

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان ساخت: واقعیت این است که همه فدراسیون‌های المپیکی در تلاش هستند و باید زحمات همه دیده شود.

وی همچنین در خصوص تخصیص بودجه به فدراسیون‌های المپیکی اظهار داشت: در حوزه منابع هفته پیش تزریق مالی خوبی با تلاش وزیر ورزش و خانم‌ فرامرزیان صورت گرفت.

صالحی امیری در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای به کمیسیون‌های 10 گانه در کمیته ملی المپیک کرد و افزود: جلسات این کمیسیون‌ها برگزار می‌شود در این جلسات مباحث مختلف مطرح می‌شود و از روسای فدراسیون‌ها می‌خواهم که به صورت جدی در این جلسات حضور داشته باشند.

وی در خصوص موضوعات مطروحه در این جلسات اظهار داشت: راهکارهای فرهنگی را در جلسات کمیسیون‌ها درحال پیگیری هستیم و همچنین بحث‌های روانشناسی را دنبال می‌کنیم.

رئیس کمیت ملی المپیک افزود: فدراسیون‌ها باید در راستای برنامه کمیته المپیک باید یک مشاور روانشناس در کنار خود داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار