مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد گفت: بر اثر انفجار گاز در منزل مسکونی در شهرستان پارس آبادمغان دو نفر کشته شدند.
کد خبر: ۸۰۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 24 December 2019

به گزارش آران مغان، واحد رحیمی در گفتگو با خبرنگار آران مغان اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۴:۱۰ دقیقه صبح امروز در خصوص اعلام حادثه آتش سوزی منزل مسکونی‌ واقع در کوچه ۶ پشت کارخانه پنبه بلافاصله مامورین آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به انفجار مهیب تمامی دیوارهای ساختمان تخریب شده و اهالی منزل که‌ یک مادر و فرزند نابینا بود در زیر آوار گرفتار شدند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد افزود: با تلاش مامورین، حادثه دیدگان از زیر آوار بیرون کشیده شده و به فوریت های پزشکی حاضر در صحنه تحویل داده شدند.

رحیمی بیان کرد: در این حادثه متاسفانه هر دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: علت حادثه در ارزیابی اولیه نشت گاز شهری و تجمع آن در محیط ساختمان بوده که با بی احتیاطی منجر به انفجار شده است.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد با بیان اینکه نتیجه نهایی بعد از بررسی های تکمیلی گزارش خواهد شد، خاطرنشان کرد: شدت انفجار به حدی بوده که علی رغم تخریب صددرصدی منزل مذکور به چند ساختمان اطراف نیز خسارت وارد شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار