کامران کریمی در گفتگو با تابناک:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بیش از ۵۴ میلیارد ریال اعتبار برای مکانیزاسیون کشاورزی در شهرستان اسلام آباد غرب جذب شد.
کد خبر: ۸۰۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 24 December 2019

کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون بیش از ۵۴ میلیارد ریال از محل خط اعتباری طرح توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برای شهرستان اسلام آباد غرب جذب شده است. این میزان جذب تسهیلات در بخش مکانیزاسیون کشاورزی از ابتدای سال تاکنون بوده است که شامل ۴۰ دستگاه تراکتور سبک و سنگین و باغی و ۴۷ دستگاه ادوات دنباله بند تراکتور و تعداد ۵ دستگاه کمباین می باشد.


وی خاطر نشان کرد: جذب نقدی ماشین های کشاورزی بیش از ۲۶ میلیارد ریال است که از این طریق نیز تعدادی تراکتور، کمباین، چاپر خودگردان و ادوات به ناوگان مکانیزه شهرستان اضافه شده است.

کریمی تصریح کرد: این مدیریت به کمک واحد مکانیزاسیون و مراکز جهاد کشاورزی دهستان ها تلاش می کند که در جهت تجهیز بخش کشاورزی شهرستان انواع تراکتور و کمباین وهمچنین ادوات دنباله بند بیشتری جذب نماید تا مسیر توسعه مکانیزاسیون کشاورزی بهتر و مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی به خوبی انجام گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب در پایان تاکید کرد: با انجام کشت مکانیزه می توان هزینه تولید محصولات کشاورزی و ضایعات آن را پایین آورد و در جهت حفظ آب و خاک باید به سمت و سوی استفاده از فناوری جدید و بهره برداری از ماشین آلات نوین رفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار