کد خبر: ۸۰۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰ 21 December 2019

امام جمعه چابهار با اشاره به ماجرای کیک های آلوده در کشور، گفت: هدف دشمن ضربه زدن به تولیدات داخل است مردم باید هوشیار باشند.

هدف دشمن ضربه زدن به تولیدات ملی است

حجت‌الاسلام محمد موسوی، خطیب در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: بعد از نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید ملی، دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد ما استفاده کرد و برای نمونه حتی از گذاشتن قرص داخل کیک های خوراکی، برای رسیدن به هدفش نیز امتناع نکرد.

امام جمعه چابهار افزود: آنها در این جنگ اقتصادی می خواهند همان شیوه قدیم رژیم پهلوی را به کشور ما بازگردانند که افتخار ما استفاده از کالاهای خارجی بود اما ما باید هوشیار باشیم چرا که آنها با شیادی می‌خواهند تولیدات داخل را به هر شکل ممکن لکه‌دار کنند و ما تقاضا داریم مراکز اطلاعاتی و انتظامی این افراد را که پیاده نظام های دشمن هستند پیدا و قوه قضاییه آنها را به اشد مجازات محکوم کند.

وی بیان کرد: تابه کی ما در چابهار باید شاهد بعضی بی‌تدبیری‌ها باشیم، چابهار سال‌ها لب چشمه و نزدیک دریا است اما مردمش همچنان تشنه اند، آیا شما بی‌آبی مردم را حل کردید آن هم با وجود تکنولوژی آب‌شیرین‌کن که در ایران سالهاست وجود دارد.

خطیب جمعه چابهار ادامه داد: نمونه این بی تدبیری ها پلمب کردن چاه آب مردم در خانه شان توسط امور آب است، من یادم می‌آید در موقع کلنگ زنی فاضلاب بود که گفتم خدا کند این پروژه نیز مانند لوله کشی آب به تاریخ نپیوندد اما این اتفاق افتاد و حالا فاضلاب ها در حال پر شدن هستند و ترس من این است مانند بندرعباس مردم اینجا نیز گرفتار بالا آمدن فاضلاب خانه‌شان بشوند.

موسوی خاطرنشان کرد: آیا می‌خواهید این بلا را نیز سر چابهار بیاورید و مردم را اذیت کنید، آیا وظیفه امور آب در شهر چابهار اذیت کردن مردم است، باید اخطار بدهم که پیشگیری کنید تا مردم را به بلای بزرگ‌تر مبتلا نکنید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار