امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان هرسین در ۶۰ شعبه أخذ رأی و با حضور حدود ۵۰۰ نفر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 18 December 2019

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در جهت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان هرسین ۶۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است ۶۰ شعبه شامل ۴۳ شعبه ثابت شهری، ۲ شعبه ثابت روستایی، ۱ شعبه سیار شهری و ۱۴ شعبه سیار روستایی می باشد.

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه در خصوص نحوه و زمان برگزاری کلاس های آموزشی برای اعضای شعب ، بررسی و نیازسنجی امکانات موجود و مورد نیاز شعب أخذ رأی و بررسی آنتن دهی در روستاها افزود: مهمترین آسیب در برگزاری انتخابات تأخیر در آغاز انتخابات است که متأسفانه به دلایل مختلف این مشکل به وجود می آید،عدم آنتن دهی در تعدادی از روستاهای منطقه، عدم آشنایی نمایندگان فرماندار در ثبت اطلاعات صورت جلسات یا غیبت آنان و ناآشنا بودن کاربران رایانه با فرآیند برگزاری انتخابات از مهمترین دلایل تأخیر در آغاز انتخابات می باشد که به ندرت در شهرستان هرسین رخ داده است.


شاه آبادی تصریح کرد: به منظور حل این مشکلات و آسیب‌ها کاربران رایانه شعبات ثابت و سیار روستایی می بایست از قبل با مناطقی که آنتن دهی در آنجا ضعیف است یا وجود ندارد آشنایی کامل داشته باشند و همچنین جهت غلبه بر دیگر آسیب ها باید از کسانی که تجربه موفقی به عنوان نماینده فرماندار و کاربر رایانه داشته اند استفاده کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شناسایی شعبه هایی که در انتخابات دوره های گذشته مشکلاتی داشته اند و همچنین توجیه کامل اعضای شعب و پیش بینی نیروهای پشتیبانی از اولویت های مهم این فرمانداری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار