معاون منابع انسانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یک‌ درصد از کل بودجه استان به پژوهش اختصاص یافته است، گفت: این مبلغ 800 میلیون تومان است.
کد خبر: ۸۰۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 17 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،افشین کرمی، اظهار داشت: 24 طرح برای سال 98 در زمینه پژوهش تصویب شده که امیدواریم با مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی استان کرمانشاه با فراخوان‌هایی که داده می‌شود، این پروژ‌ه‌ها به نتیجه برسند.

معاون منابع انسانی استاندار کرمانشاه، درخصوص گله‌مندی فعالان عرصه پژوهش در راستای بودجه ضعیف این حوزه، تصریح کرد: یک‌ درصد از کل بودجه استان کرمانشاه به پژوهش اختصاص یافته است.

وی این مبلغ را 800 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم امسال با مشارکت دانشگاه‌ها بتوانیم این مبلغ را تا دوبرابر افزایش دهیم.

کرمی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعددی در هفته پژوهش، گفت: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه و جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از دوم تا چهارم دی‌ماه از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پارک شاهد کرمانشاه، پذیرای علاقه‌مندان است.

کرمی ادامه داد: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران نمونه استان، نیز پنجشنبه، پنجم دی‌ماه و در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزاری می‌شود که در قالب آن از 53 پژوهشگر منتخب تجلیل به عمل می‌آید.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار