بنفشه امامی نیا در گفتگو با تابناک:
مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه ویژه شب یلدا از ۲۴ آذرماه آغاز و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 15 December 2019

بنفشه امامی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: نمایشگاه ویژه شب یلدا از بیست و چهارم آذرماه آغاز به کار خواهد کرد و این برپایی تا سی ام آذر ادامه دارد. در این نمایشگاه با عرضه محصولات خوراکی مربوط به شب یلدا سعی شده علاوه بر پاسداشت آداب و رسوم مربوط به شب یلدا محصولات با کیفیت به مردم عرضه شود.


وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع عنوان کرد: نمایشگاه ویژه شب یلدا در فضایی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد که در این فضا ۱۷۰ غرفه به مشتریان خدمات ارائه خواهند کرد. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار خواهد شد و ساعت بازدید از این نمایشگاه نیز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ خواهد بود.


مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد: دو روز از مدت برگزاری این نمایشگاه به مراسم مولودی خوانی و مراسم‌های مخصوص شب یلدا اختصاص دارد که تاریخ برگزاری این مراسمات متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار