مالک عظیمی در گفتگو با تابناک:
رییس اداره دامپزشکی شهرستان گیلان غرب گفت:در پی گزارش مردمی مبنی بر یک مورد تخلفات بهداشتی در خصوص حمل لاشه‌های مرغ، مقدار ۷۵۰ کیلوگرم لاشه مرغ غیربهداشتی ضبط و معدوم سازی شد.
کد خبر: ۸۰۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 15 December 2019

مالک عظیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در پی گزارش مردمی مبنی بر یک مورد تخلفات بهداشتی در خصوص حمل لاشه های مرغ‌ مشکوک و غیربهداشتی، موضوع رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.بر این اساس یک مورد خودروی وانت مشکوک که درحال حمل مقدار قابل توجهی لاشه‌های مرغ‌ غیربهداشتی بود از سوی اکیپ دامپزشکی شناسایی و متوقف گردید.

وی در ادامه بیان داشت:خودروی فوق که محموله آن 750 کیلوگرم لاشه مرغ بود به دلایل متعدد از جمله بی هویت بودن و نا مشخص بودن منشاء و نداشتن بسته بندی، نداشتن لیبل و تاریخ انقضاء، نداشتن گواهی حمل قرنطینه ای و همچنین حمل با خودروی فاقد شرایط بهداشتی توقیف و ضبط شد.


عظیمی در ادامه با اشاره به معدوم سازی این محموله ابراز داشت:لاشه های مرغ به دلیل تغییر رنگ و بوی نامطبوع قابلیت مصرف انسانی و دامی نداشتند و لذا با حکم قضایی و دستور اکید مراجع مربوطه به صورت بهداشتی معدوم سازی شدند و برخورد قاطع با فرد خاطی انجام پذیرفت و پرونده وی جهت تصمیم گیری و سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع گردید.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار