مدیرعامل تیم فوتبال پدیده غرب گفت: تنها تیم فوتبال استان در رده جوانان در لیگ دسته یک کشور به علت عدم بضاعت مالی برای ادامه مسابقات قصد دارد از ادامه مسابقات انصراف دهد.
کد خبر: ۸۰۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 15 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،عبدالرضا عظیمی ، اظهار داشت: تیم پدیده غرب در لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور حاضر شده است و در مرحله اول با کسب 19 امتیاز و اختلاف امتیاز پنج امتیاز نسبت به سایر حریفان خود به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کرده است، اما با توجه به عدم تامین مخارج تیم قصد داریم از ادامه رقابت‌ها انصراف بدهیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پدیده غرب گفت: مبلغ 10 میلیون تومان ورودی مسابقات پرداخت کردیم و در هشت بازی گذشته حدود 30 میلیون تومان برای مسابقات هزینه کردیم، تا این مرحله از مسابقات هزینه فعالیت تیم را از هزینه شخصی خرج کردم، اما با توجه به بدهی 20 میلیونی به دوستان و عدم تمکن مالی علی‌رغم میل باطنی می‌خواهم اعلام انصراف کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که این تیم در سال‌های گذشته با نام آب منطقه‌ای معرفی می‌شد، آیا این از طرف این نهاد حمایتی از این تیم نمی‌شود، گفت: در گذشته تیم با نام آب منطقه‌ای در مسابقات حاضر می‌شود و حمایت‌های از طرف شرکت آب و فاضلاب از تیم ما می‌شد ما پس انتقال زمین چمن این اداره به بخش خصوصی مسؤولان اداره اعلام کردند که قصد حضور در مسابقات را ندارند و تیم پدیده با مدیرعاملی شخصی خودم را راهی مسابقات کردیم.

عظیمی با اشاره به کمک‌های مالی اعطای به این تیم، یادآور شد: یک هزینه از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان به تیم ما شد که این مبلغ نسبت به مخارج تیم بسیار پایین بوده و نمی‌تواند هزینه حضور در مسابقات دور دوم جوانان کشور را فراهم کند.

وی یادآور شد: هم اکنون 25 بازیکن به اضافه سه نفر کادر فنی تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت فنی این تیم به کار بسته‌اند و توانسته‌اند با اقتدار از گروه خود صعود کنند، اما ما هزینه ایاب‌ذهاب به سایر استان‌های کشور را نداشته و هیچ منبع مالی برای تامین این هزینه نیز سراغ نداریم.

عظیمی در پاسخ به این سئوال که چرا منابع مالی حرفه‌ای را برای حمایت از تیم تعریف نمی‌کنند،گفت: به دلیل شرایط سنی بازیکنان نمی‌توان مبلغی را از محل فروش بازیکنان تصور کرد، با توجه به عدم پخش تلویزیونی مسابقات نیز پیدا کردن اسپانسر مالی برای تیم قدری مشکل است، تنها محل تامین هزینه تیم مدرسه فوتبال در تابستان گذشته بود که بخشی از هزینه‌های تیم را تامین کرد و نمی‌تواند هزینه ادامه مسابقات را تامین کند.

مدیرعامل تیم با بیان این مطلب که هم‌اکنون اسپانسرهای زیادی از خارج استان قصد خرید امتیاز این تیم را دارند، گفت: با توجه به آخرین تماس برخی اسپانسرهای مالی در خارج از استان حاضر هستند امتیاز تیم پدیده غرب را با مبلغ بیش از 170 میلیون تومان خریداری کنند، اما حقیقت مساله این است که این تیم حاصل 10 سال تلاش و کوشش من و زحمات بیش از 30 نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم است و من نمی‌توانم آن را بفروشم.

عظیمی یادآور شد: امیدوارم مسؤولان استان حداقل راه‌حلی برای مشکل ما فراهم کرده و شرایط موفقیت ورزشکاران صددرصد بومی تیم پدیده غرب را فراهم کنند، چرا که من به‌دنبال هیچگونه منفعت مالی از تیم نیستم، اما نمی‌توانم جواب قانع کننده‌ای برای جوانانی که با جان دل با اقتدار در گروه خود اول شده‌اند و باید از ادامه مسیر انصراف بدهند داشته باشم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار