معصومه حسنی خونسار در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت:از عموم مردم برای مشارکت در بازسازی کتابخانه عمومی تفکر شهریار دعوت می شود.
کد خبر: ۸۰۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 15 December 2019

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در پی خسارت های وارده به اماکن عمومی از جمله کتابخانه تفکر شهریار که موجب محروم شدن مردم شریف آن منطقه از خدمات و دسترسی به کتابخانه عمومی گردید و دل هر ایرانی اصیل، بصیر و آگاه را درد آورد از عموم مردم، اهالی فرهنگ و کتاب دوستان برای مشارکت در بازسازی کتابخانه تفکر دعوت به عمل می آید.

او در ادامه بیان داشت: این مشارکت ها در حوزه های مختلف می تواند صورت گیرد که عبارتند از: کمک به بازسازی کتابخانه در حوزه های عمرانی،جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی در تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور،تامین تجهیزات اعم از قفسه، میز و صندلی و کمک‌های نقدی از طریق شماره حساب شماره ۲۶۷۷۲۱۰۰۹ به نام انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار نزد بانک تجارت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: به لطف و عنایت الهی و با کمک همه مردم فرهنگ دوست کشورمان و اهالی فرهنگ و ادب و نشر، این کتابخانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازسازی و تجهیز می‌شود و مورد استفاده مردم عزیز باغستان شهریار قرار می‌گیرد.

حسنی خونسار در پایان گفت:همچنین گزارش دریافت تمام کمک ها و مصارف آن در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در بخش «بازسازی کتابخانه تفکر» منتشر می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار