عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اربعین در تاریخ دنیای اسلام و دنیای شرق و غرب بی نظیر و مثل زدنی است.
کد خبر: ۸۰۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 14 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه    قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین تکریم خادمان اربعین حسینی که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد ،اظهار کرد:بزرگترین راهپیمایی زیارتی و معاشقه با اهل بیت، اربعین حسینی است که در عالی ترین سطح در میان ۲ کشور ایران و عراق در عرصه جهانی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد:اربعین در تاریخ دنیای اسلام و دنیای شرق و غرب بی نظیر بوده که تا حدود ۲۰ میلیون نفر در مدت ۲ ماهه در این مراسم شرکت کردند. کار بسیاری عظیمی صورت گرفت تا دلدادگی و ایمان تجربه شود و قطعا این اقدامات در ملکوت اعلا به احتزاز در آمد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مسئولان در تمام سطوح در بازگشایی مرز خسروی نقش داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد. امام حسین(ع) اسوه و چراغ روشن برای تمام بشریت است که برداشتن هر قدم پرتاب تیری به سمت دشمنان می باشد بطوریکه نباید به هیچ عنوان بگذاریم این راهپیمایی آسیب ببیند چراکه دشمنان زیادی دارد. همچنین به هیچ قیمتی نباید بگذاریم که رابطه صمیمی جمهوری اسلامی ایران و کشور عراق بهم بخورد و دشمنان خوشحال شوند.

در ادامه مراسم هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه میزبان عبور ۷۰ درصد زائران اربعین حسینی برای رفتن به مرز مهران و خسروی بودهاست.
 
وی تصریح کرد:استان قابلیت استان بسیار بالایی داردو همانطور که از قبل مطرح بودهاستان کرمانشاه دروازه عتبات عالیات و در مسیر اصلی کربلا است و اتفاق بسیارخوشایند، بازگشایی مرز خسروی با پروسه طولانی بود.
 
باوند درپایان ابراز داشت:در پیگیری های انجام شده دومحور شامل بازگشایی مرز جهت تردد کاروان های حج و زیارت و نیز اربعین حسینی بوده است که یکی از مطالبات جدی مردم به خصوص در ایام زلزله بازگشایی مرز خسروی بود.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار