رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران:
رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: نمایشگاه نفت خوزستان حداقل به یک نمایشگاه اسلامی منطقه ای تبدیل شود و در این زمینه با توجه به همسایگی کشور عراق و استان بصره با استان خوزستان قطعا شاهد موفقیت هایی خوبی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۰۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 14 December 2019

سیروس تالاری در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: هر دهه سازندگان حوزه نفت با چالش های خاص آن دهه مواجه بودند و اکنون نیز با شرایط ویژه ای مواجه هستند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اکنون بی سابقه ترین تحریم ها بر مملکت اعمال شده است اما خوشبختانه همیشه از این گذرگاه های سخت و دشوار عبور کرده ایم.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران تصریح کرد: امروز به دستاوردهایی دست پیدا کرده ایم که ۳۰ سال پیش برای ما رویا بود و در طی این مسیر، مدیران عملیات و مسولان حوزه نفت صمیمانه در کنار سازندگان بودند.

تالاری ادامه داد: در دهه ۷۰ بازار اصلی سازندگان مناطق نفتخیز جنوب بود. همه مدیران این شرکت در آن دوره ریسک های زیادی را پذیرفتند و از سازندگان داخل حمایت کردند.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران تصریح کرد: این دستاوردهای بزرگ ملی در حوزه صنعت نفت کشور، در فرآیند یک همکاری مشترک دوطرفه به وجود آمده است.

وی عنوان کرد: اگر بخش خصوصی و دولتی با یکدیگر همراهی کامل داشته باشند، قطعا به موفقیت های بزرگی در حوزه نفت و گاز کشور دست پیدا خواهیم کرد.

تالاری گفت: نیازمندی های ملی بسیاری در حوزه همه عملیات نفت، گاز و پتروشیمی داریم و در این زمینه باید نیازهای ملی را به کمک ظرفیت های ملی و داخلی تامین کنیم.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران با بیان اینکه بازار ملی یک مملکت نباید به راحتی در اختیار دیگر کشورها قرار بگیرد، گفت: اگر ضعف هایی در حوزه ساخت وجود دارد به دلیل آن است که تا کنون مسولیتی در آن حوزه ها به ما واگذار نشده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه نفت خوزستان حداقل به یک نمایشگاه اسلامی منطقه ای تبدیل شود و در این زمینه با توجه به همسایگی کشور عراق و استان بصره با استان خوزستان، قطعا شاهد موفقیت های خوبی خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار