معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تعاونی‌ها کم‌هزینه‌ترین و در عین حال پربازده‌ترین بخش اقتصاد کشور محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۸۰۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 14 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود شاکرمی معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تعاونی‌ها کم‌هزینه‌ترین و در عین حال پربازده‌ترین بخش اقتصاد کشور محسوب می‌شوند و رونق تولید مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با تعاون قابل اجرا است و تعاونی‌ها در این مسیر نقش بسیار موثری دارند.

او هدف از اجرای سیاست‌های فعال بازار کار را افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار عنوان نمود و ادامه داد: کاهش هزینه‌های نیروی کار برای کارفرما و ایجاد انگیزه در کارفرما برای بکارگیری نیروی شغل اولی و ایجاد انگیزه کارآفرینی در دانش آموختگان دانشگاهی از اهداف اجرای این سیاست‌های دولت در حوزه اشتغال می‌باشد.

احسان رهبر کارشناس ارشد حوزه اشتغال و کارآفرینی در ادامه همایش سیاست‌های فعال بازار کار از جمله طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و طرح یارانه دستمزد را برای مدعوین تشریح نمود.

در این همایش که به صورت کارگاهی و با رویکرد اطلاع رسانی و انعکاس برنامه‌های دولت در حوزه ایجاد اشتغال برگزار شد، حاضرین به بیان ابهامات خود در زمینه یارانه دستمزد و دیگر طر ح‌های زیر مجموعه سیاست‌های فعال بازار کار پرداخته و معاون امور تعاون و کارشناس اشتغال به سوالات و ابهامات مدعوین پاسخ لازم را ارائه دادند.

همایش بزرگ تبیین سیاست‌های فعال بازار کار با حضور روسا و کارشناسان حوزه تعاون ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه، مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی در راستای اطلاع رسانی این سیاست دولت در سالن آمفی تئاتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار