استاندار كرمانشاه گفت: سریال "نون خ" فرصتی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه است.
کد خبر: ۸۰۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 12 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین آغاز تولید فصل دوم سریال تلویزیونی "نون خ" که با حضور مهندس سالاری معاون عمرانی استاندار، بهرام نژاد مدیرکل حوزه استاندار، زين العابدين مدير شبكه يك سيما، شكوري معاون پارلمانی رئیس صداوسیما، خسروی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، مديران دستگاه هاي اجرايي و عوامل و کارگردان سریال در روستای پریان کندوله برگزار شد؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشی ماندگار از کرمانشاه به عنوان سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی یاد کرد.

وی افزود: این سینه ستبر در دوران انقلاب اسلامی در برابر دشمن شجاعانه ایستاد و در زلزله آبان ۹۶ در برابر خشم‌ طبیعت چون کوه ایستادگی کرد و ویرانه‌ها را از نو ساخت.

استاندار کرمانشاه گفت: علاوه براین کرمانشاه چهره زیبای ایران‌اسلامی است و کمتر استانی دارای چنین زیبایی ها و پتانسیل هایی است. در این میان هیچ ابزاری مانند هنر قادر نیست این چهر زیبا را به همگان معرفی کند.

مهندس بازوند تاکید کرد: انتخاب کرمانشاه به عنوان محل تولید سریال پربیننده "نون خ" یک اتفاق خوب برای استان است.

این مقام عالی استان با تمجید از مهربانی و مهمان نوازی مردم کرمانشاه اظهار داشت: مردم منطقه کندوله و روستای پریان استقبالی شایسته از عوامل ساخت این سریال داشته اند که نشان از فرهنگ والای آن ها دارد.

گفتنی است بخش مهمی از این سریال در مناطق اورامان و کندوله تصویربرداری می شود و قرار است به معرفی ظرفیت ها و پتانسیل‌های روستایی استان بپردازد.

سریال «نون. خ ۲» در ۲۵ قسمت در ایام رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار