نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهرستان‌های کوچک هزینه زیادی صرف تبلیغات نمی‌شود به نحوی که در دوره قبل انتخابات بنده فقط 11 میلیون تومان برای تبلیغات هزینه کردم.
کد خبر: ۸۰۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 11 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،حجت‌الاسلام سید‌جواد حسینی‌کیا ، اظهار داشت: عدالت محور، فسادستیزی و برخورد با مفسدان مهمترین برنامه بنده در دور بعدی مجلس است و باید همین موضوع‌ها رویکرد مجلس بعدی باشد.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث منطقه‌ای توجه به فعالیت‌ها و اقدامات کلنگ‌زنی شده اشت، افزود مهمترین هدفم در مجلس یازدهم در بحث منطقه‌ای خواهد بود، چرا که برخی اقدامات که دوره دهم نمایندگی انجام شده نیازمند پیگیری در دوره‌های بعدی دارد.

وی مهمترین نقد وارد بر مجلس دهم را عدم نظارت دانست و گفت: مجلس دارای دو رویکرد قانون‌گذاری و نظارت است، اما در جایگاه نظارت وظایف خود را به خوبی عمل نکرد و بر عملکرد آن نقد وارد است و امیدواریم در مجلس آتی این مشکل برطرف شود.

وی در خصوص نحوی تامین منابع مالی تبلیغات خود، گفت: این سئوال مناسب احوال افرادی است که هزینه‌های سنگینی برای انتخابات می‌کنند ،اما در شهرستان‌های کوچک هزینه زیادی صرف تبلیغات نمی‌شود به نحوی که در دوره قبل انتخابات بنده فقط 11 میلیون تومان برای تبلیغات هزینه کردم و بخشی نیز از طرف دوستان خیر تامین شد.

حسینی‌کیا ادامه داد: دوستانی بدون هیچ گونه انتظار و یا چشم داشتی در انتخابات دور دهم به ما کمک کردند و حتی من بسیاری از آنها را بعد انتخابات دیگر ندیدم و تنها در آن دوره خاص در کنار ما حاضر بودند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار