قباد قدمی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد گهواره گفت:در راستای حمایت از دانش آموزان مددجو این شهرستان اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیون تومان نقدی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۰۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 11 December 2019

قباد قدمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:قبل از آغاز سال تحصیلی جاری تاپایان آبان ماه مبلغ ۹۹۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال در سرفصل های مختلف تحصیلی و تربیتی به داش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اداره گهواره پرداخت شده است .

وی افزود : پرداخت های خدمات تحصیلی برای ۳۲۲ نفر دانش آموز شامل : پوشاک و لوازم التحریر مبلغ ۸۳۱.۸۰۰.۰۰۰ ریال ، ایاب و ذهاب ۱۲۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال و هزینه ثبت نام کنکور ۳۹.۲۰۰.۰۰۰ ریال بوده که به دانش آموزان تحت حمایت در مقاطع تحصیلی : پیش دبستانی ، ابتدائی، دوره اول و دوم و متوسطه ،دوره اول ودوم توسط حوزه حمایت قبل از آغاز تحصیلبی سالجاری پرداخت شد..

قدمی تصریح کرد : امور تحصیلی و تربیتی دانش آموزان تحت حمایت از طریق واحدفرهنگی و مشاوره بصورت حضوری و چهره به چهره در مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه پیگیری می  شود .
 تخصیص اعتباری بالغ بر ۴/۰۹۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال مساعدت نقدی بلاعوض عمرانی از ابتدای سالجاری تا پایان آبانماه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گهواره

رئیس کمیته امداد گهواره با اشاره به مساعدت های این نهاد به مددجویان ابراز داشت: تا پایان آبان ماه به ۷۱ خانوار از مددجویان تحت حمایت در راستای مساعدت های نقدی بلا عوض در قالب تعمیر و نوسازی و جبران بخشی از هزینه های عمرانی منازل مسکونی به مبلغ ۴/۰۹۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال خدمات ارایه شده است.

به گفته این مسئول،در قالب سرفصل های اجرائی عمرانی ۱۲ واحد تعمیرات مناطق عادی ، ۳۱ واحد تعمیرات مناطق محروم ؛ ۸ واحد بهسازی مناطق محروم ؛ ۱۶ واحد احداث مسکن زلزله زدگان ؛ ۲ واحدمسکن ایتام و ۲ واحد احداث مسکن سیل زدگان اعتبار پرداخت شده است.

قدمی در پایان گفت: با مساعدت های خیرین نیک اندیش و اعتباراتی که در آینده توسط امداد در اختیار این اداره قرار خواهد گرفت بتوانیم زمینه خدمات بیشتر برای خانوارهای تحت پوشش که نیاز به پشتیبانی و دریافت این کمک ها دارندفراهم نمائیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار